Widzisz wypowiedzi znalezione dla frazy: Body modelujące sylwetkę





Temat: kosmetyki modelujące
co sądzicie na temat tych "kosmetyków"
http://idg.allegro.pl/my_page.php?uid=196975
jak myślicie warto??
a oto jaką informację dostałam od sprzedawcy

Pierwsza bardzo ważna rzecz to określenie sposobu odchudzania. Dla osób szczupłych, które chcą sobie lekko poprawić sylwetkę wystarczy stosować krem Marine Body Beauty (500 ml – 289 zł).
Dla osób mających „większe problemy” z tkanką tłuszczową konieczne jest zastosowanie kuracji połączonej, ale jedynie w ten sposób uzyskuje się oczekiwany efekt:

1. Lotion Lympho (pomaga wchłonąć następne preparaty) (500ml – 139 zł)
2. Vasco Artera (pobudza układ limfatyczny) (500ml – 329 zł)
3. Adipo Gasta stosowany tylko i wyłącznie na miejsca, które mają komórki tłuszczowe i cellulite (500 ml – 359 zł)
4. Somito (ujędrniająco-liftingujący) liftinguje nadmiar skóry (ten jeden może być stosowany samodzielnie, gdyż jego działanie nie jest uzależnione od pozostałych) (500ml – 389 zł)

Przerwa w nakładaniu kremów min. 5 min. Od momentu nałożenia preparaty działają przez 4 godz. W tym czasie nie można ćwiczyć, ani korzystać z solarium (słońce tak). Najkrótsza kuracja trwa 1 miesiąc. Kremy nakłada się codziennie rano i wieczorem. W trakcie kuracji dla zmniejszenia apetytu, pół godziny przed obiadem posmarować brzuch i okolice żołądka okrężnymi ruchami Adipo Gasta.

W trakcie kuracji nie wolno stosować innych preparatów.

Po osiągnięciu efektu wspomagająco można stosować Marine Body Beauty.





Temat: Kilka wskazówek dotyczących ubioru i nietylko ;)
CZY WIECIE ŻE...KILKA PRZYDATNYCH WSKAZÓWEK

...w błyszczących tkaninach wyglądamy o wiele grubiej niż w matowych

...gdy naszym mankamentem są krótkie ręce zrezygnujmy z krótkich rękawów , mankietów w kontrastowych kolorach,szerokich rękawów i bransoletek

...lordozę można zatuszować nosząc bluzki z lekką fałdą u dołu lub sukienki i bluzki z kryzą na plecach

...jeżeli natura obdażyła nas krótką szyją a przy tym mamy okrągłą twarz , nośmy wycięcia otwarte okrągłe dekolty z zakładek i krzyżujące się , jeśli mamy kanciastą twarz - dekolty w literę V lub prostokątne.

...mocno zbudowane nogi źle prezentują się we wszystkich wzorzystych rajstopach

...rajstopy z pionowo przebiegającym wzorem i w ciemnych kolorach optycznie wyszczuplają i wydłużają nogi

...im większy biust tym mniej rozciągliwe powinny być miseczki i ramiączka w staniku lub body.

...kobiety z nadwagą powinny zrezygnować ze szpilek ( wygląda się wtedy jak świnka Piggy)obcasy powinny wybrać raczej masywniejsze.

...czubek butów powinien być dobrany do kształtu czubka nosa widzianego od spodu.

...dobrze jest posiadać modelujące sylwetkę body , przydaje się , kiedy wkładamy nieco mniej luźne ubrania

...długi nos skrócimy optycznie zakładając okulary z nisko osadzoną podstawą ( część opierającą się na nasadzie nosa)

|...gdy chcemy wydłużyć za krótki nos , wybieramy oprawkę z podstawą wysokoosadzoną

...gdy mamy wąski rozstaw oczu najlepsza jest przezroczysta podstawa okularów, w sytuacji odwrotnej najlepsza jest ciemna podstawa

źródło: http://www.xl-pozytywnie.pl/arch/moda.htm






Temat: Czym jest Fitness ? - Podstawowe Rodzaje
Czym jest fitness?

Fitness to dynamiczny stan (system) poszukiwań dobrego samopoczucia z punktu widzenia psychologicznego i socjologicznego, w połączeniu z dążeniem do osiągnięcia maksymalnej (dla jednostki) sprawności fizycznej -poprzez różnorodne formy ruchowe dostosowane do możliwości, gustu, oczekiwań tej jednostki, która tym samym bierze odpowiedzialność za funkcjonalne doskonalenia własnego organizmu [Konferencja w Berningham 1996] W szkole Karen Vioght, Dance&Fitness Center, będącego mekką fitnessu dla instruktorów na całym świecie, właścicielka, szkoląc swoich instruktorów dużą wagę przywiązywała do ich edukacji. Musieli być fachowcami w swej dziedzinie i pokazując ćwiczenia jednocześnie uczyć ludzi ich wykonywania tłumacząc sens każdego z nich. Instruktorzy pracujący u Karen musieli mieć również ciągłą świadomość, że niezadowoleni klubowicze będą opuszczać klub. Dewizą Vioght było to by ludzie przychodzili do niej na ćwiczenia a nie do klubu. I rzeczywiście ćwiczenia były na najwyższym poziomie zaś infrastruktura klubu profesjonalna jednak bez luksusów.
Tak to postępował fitness małymi kroczkami do przodu będąc najpierw piękną ideą, aż do naszych obecnych czasów, kiedy stał się rynkiem i zaczął ewoluować w różne dziwne strony. Różnorodność osobowości, oczekiwań, celów ludzi którzy garną się do fitnessu, traktując go jako sposób życia korzystny dla zdrowia, zadecydowała o różnorodności usług, jakie oferuje współczesny klub. Poza istotnymi zmianami w infrastrukturze klubów, nastąpił także duży rozwój zajęć i nowości jak np. indoor- cycling, Magic Bar, wiosła, Core Board, aqua aerobik. U Karen Vioght klubowicz wybierał między hight impact, low impact, body sculpt, potem doszedł step. Dzisiejszy fitness oferuje mnóstwo rozmaitych zajęć z przyborami i bez, choreograficznych i tych nastawionych na wzmacnianie mięśni. Zajęcia fitness możemy podzielić na trzy podstawowe grupy, ćwiczenia siłowe, ćwiczenia relaksacyjno- rozciągające i ćwiczenia taneczne

Podstawowe formy fitness to:

TBC - zestaw ćwiczeń wzmacniających z prostymi elementami choreografii. Zajęcia działają na ogólną kondycję i w znacznym stopniu modelują sylwetki ćwiczących.

BBS - program ćwiczeń kształtujących i wzmacniających mięśnie brzucha.

ABF - zajęcia siłowe wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pośladków, ud.

CIRCUIT - zestaw ćwiczeń rozwijający poszczególne partie mięśniowe o charakterze siłowo-wytrzymałościowym. Naprzemienny dobór elementów aerobowych i siłowych pozwala na wzmocnienie siły mięśni i poprawę wydolności tlenowej organizmu.

FAT BURNING- zajęcia o charakterze aerobowym. Proste układy choreograficzne pomagają pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

STEP - dzięki choreografii z wykorzystaniem stopnia redukujemy tkankę tłuszczową wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Zajęcia powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu.

FIT DANCE - zajęcia o charakterze tanecznym. W atmosferze dobrej zabawy spalisz zbędne kalorie i szybko poprawisz sprawność ogólną organizmu.

PILATES - zestaw ćwiczeń, dzięki którym nasze ciała staną się jędrne i elastyczne. Dzięki nim brzuchy staną się płaskie i silne, plecy mocne a sylwetka smukła i pełna gracji.

FITBALL - zajęcia profilaktyczne ukierunkowane na przywrócenie prawidłowego funkcjonowania układu ruchu z wykorzystaniem piłek i taśm.

STRETCHING - łatwe do wykonania ćwiczenia rozciągająco-relaksujące, zapewniające ogólną dobrą kondycję i wysmuklenie mięśni.




Temat: Biskupin Fitness Centrum
Biskupin Fitness Centrum
ul. Jackowskiego 57
51-665 Wrocław

tel. 071 345 12 55

http://www.fitness.wroc.pl

Godziny otwarcia:
pon.-pt. 9:00-22:00
sobota 9:00-20:00

Ogólnie: Klub znany jest z profesjonalizmu i bogatej oferty sportowo rekreacyjnej, zgodnej z aktualnymi tendencjami współczesnego fitnessu. Oferuje różnorodność form poczynając od intensywnych ćwiczeń aerobowych, ćwiczeń wzmacniających mięsnie, rzeźbiących sylwetkę, do relaksacyjno- koncentrujących. W Biskupin fitness znajdą Państwo miłą atmosferę, estetykę i profesjonalny personel który sprawi że, poczują się Państwo swobodni, pełni energii do życia, zrelaksują umysł, wzmocnią ciało. Systematyczne korzystanie z klimatyzowanej sali ćwiczeń, siłowni, sauny, solarium, saloniku kosmetycznego czy masaży, sprawi ze poczują się Państwo szczuplejsi, zdrowsi i dumni z własnych osiągnięć.

Usługi:

* klimatyzowana sala do ćwiczeń,
* profesjonalny sprzęt do gimnastyki fitness,
* profesjonalizm instruktorów i trenerów,
* masaże, zabiegi,
* masaże kregosłupa i tereapia przeciwbólowa,
* fachowe poradnictwo i pomoc w doborze zajęć i zabiegów,
* kosmetyka,
* sauna,
* solarium.

Oferta:

ABTtrening wzmacniający mięśnie brzucha, pośladków i ud. Trening dla początkujących oraz średnio zaawansowanych.

BODY STEP
Ćwiczenia wzmacniające i kształtujące wszystkie grupy mięśniowe z wykorzystaniem stepu i ciężarków. Trening dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

FAT BURNING
Trening oparty na wysiłku aerobowym, o średniej intensywności , przyspieszający proces spalania tkanki tłuszczowej (kroki low-impactu bez biegania i skakania). Dla wszystkich.

AERO MIX
Trening wytrzymałościowy o dużej intensywności oparty na choreografiach zawierających elementy skoków i biegu. Celem zajęć jest poprawa wydolnosci krążeniowo-oddechowej, koordynacji i pamięci ruchowej. Trening dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

SHAPE
Trening ogólnorozwojowy ukierunkowany na wzmocnienie wszystkich grup mieśniowych.Trening z cieżarkami, dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

CARDIO SHAPE
Trening ogólnorozwojowy, na zasadzie interwałów, składający się z naprzemiennie następujących po sobie części siłowej (cardio), czyli wykorzystywanie oporu własnego ciała lub przyrządów (ciężarki, stepy). Część cardio to prosta choreografia. Trening dla osób średniozaawansowanych.

SHOW DANCE
Taneczna forma aerobiku dla każdego. Różne style: afro, latino, funky, dance. Zabawa, relaks, poprawa kondycji, spalanie kalorii.

MTV DANCE
Super zabawa! Są to zajęcia taneczne z wykorzystaniem kroków tanecznych, takich jak:
Funky,
Latino,
Hip Hop.

AEROBIC POWER
Zajęcia o dużej intensywności, łączące ćwiczenia aerobowe z elementami siłowymi, mobilizujące do pracy wszystkie grupy mięśni. Prowadzone przy dynamicznej muzyce. Doskonałe dla osób energicznych i wytrzymałych.

CELLU STOP
Są to zajęcia przeciw cellulitowi, które pozwalają zapobiec i opanować nierównomierne rozłożenie komórek tłuszczowych, w tkance podskórnej. Na tych zajęciach, głównie skupiamy się na udach, biodrach, brzuchu i pośladkach.

TAE-ROBICS
Trening wytrzymałościowy, o dużej intensywności, wykorzystujący elementy boxu i kick-boxingu. Trening dla zaawansowanych.

TBC POWER
Gimnastyka kształtująca i wzmacniająca wszystkie grupy mięśni, mocno wyszczuplająca.

ATAK BRZUCH+STRECH
Są to zajęcia kształtujące i modelujące mięśnie brzucha, zakończone rozciąganiem

Charakterystyka: Już po pierwszych krokach można się przekonać, że w klubie panuje rodzinna atmosfera. Sam nie wiem co bardziej mnie zaskoczyło: umiejętność zagospodarowania przestrzeni czy jakość. Szef klubu, wybitny sportowiec Pan Andrzej, rozsiewa wokół siebie przyjacielską aurę solidnego instuktora-opiekuna. Średnia wieku użytkowników, jak można zobaczyć na ocznie jak i w galerii jest bardzo szeroka; znajdziemy tu i przypakowanych facetów jak i śliczne pasjonatki wellness. Co ciekawe, kogo byśmy nie spytali o droge każdy na Biskupinie wie jak trafić do centrum.

cennik: http://www.fitness.wroc.pl/cennik.html



Temat: Aerobik
Aerobic (gr. aer-powietrze; bios-życie) jest to forma rekreacji ruchowej, łącząca ze soba trzy rodzaje wysiłku: tlenowego (wytrzymałościowego, aerobowego), siłowego (wzmacniającego) oraz ćwiczeń rozciągających (strechingu). Z fizjologicznego punktu widzenia trening aerobowy to taki, który wykorzystuje głównie przemiany tlenowe organizmu, pobudza układ sercowo-naczyniowy. Za twórcę aerobicu jednoznacznie uważa się Kennetha Coopere'a - amerykańskiego lekarza, zajmującego się badaniami, nad wytrzymałością organizmu oraz wpływem wstrząsów na układ krążenia w Centrum Lotów Kosmicznych ( Aerobic Activity Center) w Dallas, obecnie znanym jako Cooper Clinic. Jednak największą sławę i popularność aerobikowi na całym świecie przyniosła Jane Fonda. Poprzez produkcję kaset video i telewizję docierał on do coraz szerszego grona odbiorców. To właśnie od niej wzięły się kolorowe getry i opaski na głowę, tak charakterystyczne niegdyś dla tej dyscypliny. Dalszym etapem rozwoju aerobicu było łączenie go z elementami tanecznymi. Judy Sheppard Misset wplatała do niego elementy różnych tańców m.in. jazz, taniec towarzyski i estradowy, dlatego też dzisiejszy fitness, dysponuje różnorodnymi i ciekawymi rodzajami zajęć. Wbrew pozorom aerobik nie jest sportem, przeznaczonym tylko dla pań. Jak się okazuję, jest to świetna forma treningu dla każdego i w każdym wieku. Taka gimnastyka pomaga schudnąć, wymodelować sylwetkę, odreagować stres, ale to także doskonały sposób na zatrzymanie biologicznego zegara. Regularny trening aerobowy zwiększa odporność organizmu, dotlenia go, polepsza wchłanianie tlenu i wykorzystanie wapnia, a zatem zapobiega osteoporozie, uaktywnia nasz naturalny system obrony przed wolnymi rodnikami, zapobiega utracie jędrności ciała. Jednym słowem - opóźnia procesy starzenia. Polecany jest nie tylko tym, których celem jest poprawienie sylwetki, ale także ludziom, którzy na co dzień uprawiają dyscypliny (nawet pół-amatorsko) siłowe, obciążające i bazujące na napinaniu mięśni, dlatego z walorów treningu tlenowego korzystać mogą atleci, koszykarze, ciężarowcy, bokserzy i wiele innych osób, dla których równowaga między silnymi i dynamicznie "działającymi" mięśniami jest bardzo ważna. Jednak współczesny aerobic to nie tylko ćwiczenia pozwalające spalać kalorie, to także szeroko pojęty relaks i świadoma praca własnego ciała. Korzyści z treningu ogromne – sprawdźcie sami ! Gorąco polecam !

Opisy aerobiku ( 1 pozycji )
HI/LO IMPACT - Zajęcia mają na celu poprawę koordynacji ruchowej, wydolności organizmu oraz wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego. Jest to kombinacja kroków aerobicu ujęta w prosty układ choreograficzny o dużej intensywności. Ćwiczenia są tak dobrane, by zaangażować do pracy jak największą ilość mięśni. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich tych, którzy ćwicząc, chcą się dobrze bawić.

FAT BURNING (ang. spalanie tłuszczu) - Proste i niezbyt meczące ćwiczenia, tworzące nieskomplikowany układ choreograficzny. Tajemnicą sukcesu jest bowiem taki trening, który pozwala utrzymać stałe tętno 120-130 uderzeń na minutę, wtedy najłatwiej pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia te przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcą pięknie wyrzeźbić sylwetkę i pozbyć się niechcianego tłuszczyku.

TAE BO - Forma aerobicu łącząca ze sobą elementy wschodnich sztuk walki z nowoczesnym sposobem prowadzenia zajęć ruchowych przy muzyce. Duża ilość kopnięć, ciosów i podskoków zapewnia wysoki wydatek energetyczny. Trening ma na celu intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności organizmu oraz wzmocnienie mięśni pośladków, ud, brzucha i ramion.

TBC (ang. Total Body Condition) - Forma aerobicu polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia, wykonywane przy użyciu hantli o różnym obciążeniu, gum czy też taśm gimnastycznych. Trening TBC pozwala poprawić wydolność organizmu, siłę mięśni oraz koordynację ruchową. Zajęcia przeznaczone są dla osób w każdym wieku.

TBC INTERVALL - Statyczne ćwiczenia kształtujące z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu (np. hantle, sztangi) połączone z ćwiczeniami wydolnościowymi, przy szybkim tempie muzyki, wykonywane naprzemiennie podczas tych zajęć, pozwalają uzyskać optymalny efekt. Trening idealny dla osób, które chcą harmonijnie rozwijać wszystkie partie mięśniowe ciała oraz poprawić sprawność układu oddechowego i krwionośnego.

STEP - Zajęcia aerobowe z wykorzystaniem podestu. W zależności od stopnia zaawansowania grupy, kroki ujęte są w mniej lub bardziej skomplikowane układy choreograficzne. Dzięki niezliczonej ilości kombinacji, jaką można wykonać na stopniu oraz inwencji własnych naszych instruktorów, jest to wyjątkowo atrakcyjny i urozmaicony trening. Ćwiczenia angażują do pracy całe ciało, w szczególności modelują uda i pośladki. Celem zajęć jest poprawa wydolności organizmu, wzmocnienie odpowiednich grup mięśniowych oraz pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej, w miły i przyjemny sposób.

MAGIC BAR – Statyczne, wytrzymałościowo-aerobowe ćwiczenia z wykorzystaniem sztang. Mają na celu rzeźbienie i wzmacnianie mięśni, które zazwyczaj rozwijamy ćwicząc na siłowni. Duża ilość powtórzeń sprawia, że doskonale spalamy tkankę tłuszczowa oraz angażujemy do pracy grupy mięśniowe, których nie mamy szansy wzmocnić uczestnicząc w klasycznych zajęciach wzmacniających, dlatego też są ich świetnym uzupełnieniem. Magic Bar gorąco polecamy osobom, które chcą rozbudować swoją sylwetkę lub pięknie podkreślić kształt ramion, ud, pośladków oraz brzucha, jednak w szczególności na tych zajęciach należy pamiętać, aby pilnie stosować się do wskazówek technicznych naszych instruktorów.